Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej eBS Wolbrom.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami bankowości internetowej eBankNet w Banku Spółdzielczym w Wolbromiu
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną eBS Wolbrom
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji eBS Wolbrom wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej eBankNet.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
|
domyślny |
maksymalny |
Wypłata gotówki |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w sklepach |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności na telefon |
500 zł |
500 zł |
Jak aktywować BLIKA?
Zarejestruj/zaloguj się do aplikacji eBS Wolbrom.
- Aby zarejestrować konto BLIK należy udać się na ekran Więcej/Ustawienia/BLIK.
- Wybrać rachunek który chcemy powiązać z usługą BLIK,
- Sprawdzić poprawność danych oraz przeczytać oświadczanie,
- Jeśli wszystko się zgadza oraz wyrażamy odpowiednie zgody należy kliknąć Dalej,
- Wprowadzić kod pin i kliknać Dalej.
Zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji eBS Wolbrom oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Jeśli BLIK nie występuje jako jedna z metod płatności, sprawdź, czy nie znajduje się pod logo integratorów płatności
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej eBS Wolbrom
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej eBS Wolbrom
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej eBS Wolbrom poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej eBS Wolbrom (weryfikuj tożsamość znajomych – w przypadku kontaktu znajomego za pośrednictwem Messengera z prośbą o pożyczkę, najpierw zadzwoń do niego i potwierdź jego tożsamość)
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację eBS Wolbrom
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
Do pobrania:
Do odczytu wymagana jest przeglądarka Adobe Reader dostępna do pobrania tutaj