W Banku Spółdzielczym w Wolbromiu wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Dążymy do tego, aby każdy klient mógł komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wprowadzamy rozwiązania, które ułatwią osobom ze szczególnymi potrzebami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Wdrażane udogodnienia są zgodne z wartościami, które są dla nas szczególnie ważne: otwartością, praktycznością i ciągłym doskonaleniem.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność:
• Nasze dokumenty będą przygotowane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać, m.in. w prostym języku,
• W naszych placówkach udostępnimy urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami m.in. lupy, ramki do podpisów, pętle indukcyjne,
• Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby zapewnić profesjonalne wsparcie klientom ze szczególnymi potrzebami,
• Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: zgodnie z wytycznymi WCAG, kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi.
Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Wolbromiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich usług zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnianiu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dla Banku Spółdzielczego w Wolbromiu dostępność to nie tylko obowiązek – to świadomy wybór i konkretne działania: czytelne dokumenty, przejrzysta bankowość online, odpowiednio przygotowane placówki i wsparcie ze strony zaangażowanych pracowników. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z naszych usług na równych zasadach.