• Aktualności
  • KOMUNIKAT DO KLIENTÓW W SPRAWIE DORĘCZEŃ ELEKTRONICZNYCH

KOMUNIKAT DO KLIENTÓW W SPRAWIE DORĘCZEŃ ELEKTRONICZNYCH

Informujemy, że wprowadziliśmy własną skrzynkę do e-doręczeń, umożliwiającą bezpieczną i wygodną wymianę korespondencji elektronicznej z naszym bankiem.


To publiczna usługa, która jest odpowiednikiem listów poleconych z potwierdzeniem odbioru, gwarantująca bezpieczeństwo oraz pewność skutków prawnych w oficjalnej korespondencji między bankiem, klientami, partnerami, instytucjami i podmiotami publicznymi. E-doręczenia umożliwiają jednoznaczną identyfikację nadawcy i adresata, a także ustalenie dokładnej daty i godziny wysłania oraz odebrania przesyłki.


Nasz adres do e-Doręczeń : AE:PL–67886–22174–GCICE-28 , znajdziesz go na naszej stronie internetowej, w zakładce „Kontakt”.


Z e-Doręczeń mogą korzystać wyłącznie ci klienci, którzy sami posiadają adres do doręczeń elektronicznych oraz skrzynkę do doręczeń. Korzystanie z tej formy komunikacji nie jest obowiązkowe.


Podstawą prawną działania rejestrowanego doręczenia elektronicznego są Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r. (eIDAS) oraz Ustawa o doręczeniach elektronicznych.