Ograniczenia dostępu do usług

Szanowni Państwo,

 

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

 

termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

 

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz. 17.00 do

24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów

natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. Przelewy walutowe wychodzące przyjmowane będą do godziny 13:00

Wnioskowanie o świadczenia socjalne

realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

 

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

 

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.